onsdag den 7. december 2011

I tråd med tiden

Nu nærmer den søde juletid sig, derfor har jeg ændret på blogudseendet, det er jo hjerternes tid vi går i møde.

Husk nu at passe på dit hjerte her i december (og alle andre måneder også), stress er ikke godt for hjertet - og julen kommer jo uanset om du er klar eller ej.

Jeg har kun fået pyntet på bloggen - hjemmet bærer endnu præg af en juleforskrækket kæreste, så det skal listes ind lige så stille. Jeg er ikke til de store armbevægelser, men et par nisser og hjerter sniger der sig nok ind alligevel. Ligeledes tror jeg at jeg vil lege lidt med snefnug, søster har været så sød at vise sine fine snefnug samt lægge link til en masse andre.

Jeg har slet ingen billeder at vise i dette indlæg, har ellers været på Alrø for at kigge efter de havørne, der efter sigende skulle være deromkring, men nej, ingen havørne. Der var andre små rovfugle, men objektivet på mit kamera kunne altså ikke række så langt. Æv.

Hav en hyggelig, rar og fredelig december derude... ganske som jeg vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar