søndag den 26. juni 2011

I dyrenes univers

Randers Regnskov er et yndet sted, når der skal slås et par timer ihjel på den gode måde. Altså lige bortset fra at der er stegende hedt, fugtigt og fuld af myrer. Og de bider ved jeg af erfaring.

Men hvis man (jeg) vil dyrene, så må man lide lidt. Sådan er det!

Her er lidt billeder derfra, det er ikke de eneste (og sidste) derfra, selvom jeg har mange gengangere i arkivet.

RR01

Jeg tror nok dette er en slags kakerlak.

 

 

 

 

 

 

RR02

Sommerfuglene i slangetemplet er fantastiske, men meget svære at “skyde”

 

 

 

 

 

RR03

Kaimanunge, ca. 2 år gammel. Tænderne er sylespidse.

 

 

 

 

 

RR05

Her sidder så araen og holder øje med alt hvad der foregår

 

 

 

 

 

RR07

De vilde orkideer er simpelthen så smukke.

 

 

 

 

 

 

 

I aftes var jeg på jagt efter solnedgange, og fik da et par stykker, men de billeder får dit eget indlæg.

En ny uge venter forude, glæder mig til at se hvad den bringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar