torsdag den 24. marts 2011

Nålestik - af de gode

For snart 3 år siden forløftede jeg mig på en pose cement. Dvs. jeg løftede og drejede samtidig. Knæk og AUUU. Og så er det ellers gået slag i slag siden med smerterstillende midler, kiropraktor, læge og anden behandling. Ikke om noget af det havde tænkt sig at virke.

Tror ikke jeg kan tælle de nætter hvor jeg ikke har kunnet sove, eller er vågnet med grumme smerter, både i ryg og hofte.
Nu er det jo sådan at man skal tage ansvar for eget liv, og efter utallige forsøg på at få andre til at gøre noget, tog jeg skeen i den anden hånd. NU skulle der ske noget! Så jeg ringede til en akupunktør, selvom jeg er skrækslagen for nåle.


Der må jo være noget om den slags, når kineserne stadig anvender det efter 5000 år. Og såmænd så. Det virker. Jeg er for første gang i meget lang tid smertefri, er blevet højere pga større bevægelsesfrihed og har mere!!! energi, bare en anelse.

Så i dag pudser jeg vinduer, solen skal skisme indenfor, nu er den endelig kommet frem, så vil jeg guddødemig også have glæde af den, også inden døre.

Gulvet kan vist også trænge, men så er det også slut. Man skal bestemt ikke overdrive.

Der er en trøje på strikkepindende, mit helt eget design. Blommefarvet og syren i smalle striber, strikket på tværs. Det er det store projekt.


Det lille, der også er på pindende, er strømper, toe-up og timeglashæl. Jeg tror svigerdatteren skal begaves med dem.



Rigtig god snarligt kommende weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar