tirsdag den 23. november 2010

Rødt, rødt og rødt og så lige en lys grå...

På pinden (nålen) lige nu er en sekretærponcho i de skønneste opløftende røde farver, det luner, specielt nu, hvor sneen hvirvler omkring og gør det træls at være udenfor. Kunne det så bare holde op med at blæse.

Nå men, billede af ponchoen har jeg ikke, det er sort udenfor og umuligt at fotografere, men den er heller ikke helt færdig endnu.
Men farverne kan I da få glæde af

Kid Mohair

Det er ufatteligt så langt det garn rækker, og jeg er sikker på at ponchoen nok ikke kommer til at veje meget mere end 75 gram. Og superblød bliver den også.

Nu jeg lige nævnte vinter, mon der kommer lige så meget sne som sidste år? Det må der gerne, det lyser op, men er selvfølgelig besværligt at komme rundt. Men... så må jeg jo bare blive inde og være kreativ. 

Her er lige et lille vinterbillede fra januar 2009, hvis nogen skulle have glemt snemængden


God uge til Jer alle, og kør pænt!

1 kommentar:

  1. Sikke nogle vidunderlige farver!! Når jeg skriver til dem, der anvender Wordpress, beder de også om navn og email- men intet kodeord, så jeg tror ikke, det har så stor betydning. Det er i hvert fald meget nemmere at kommentere nu.

    SvarSlet