mandag den 21. maj 2012

Fotos - igen


Besynderlig farve, ikke? I hvert fald når man tænker på at det er noget, der er skyllet op på stranden.

For det var der jeg ladede op i går. Trængte til bølgeskvulp i ørerne, og vejret var jo perfekt til det. Jeg optog endda bølgeskvulpene på min mobiltelefon, men... kvaliteten er jo ikke så god.
Kameraet var om halsen og klar til fine nærbilleder.
Mon dette er en forstenet et-eller-andet eller noget der er bearbejdet med redskaber? Jeg lod den nu blive på stranden, selvom jeg er slem til at samle til huse af sådanne sjove ting.

Bedst som jeg gik der i vandkanten i nogenlunde sikker afstand fra bølgerne, kom der en større bølge og overraskede mig med våde sko og bukser til følge. Det er hverken første eller sidste gang jeg bliver overrasket af bølgerne, jeg er jo optaget af noget andet.

Jeg forlader sandet og lægger mig på maven på et tæppe. Så er marehalmen ganske tæt på.

Nyder lige en drink, ikke noget med kunstig sukker til mig - så hellere færre sodavand.

Kløverblomster er da smukke tæt på, ikke?

Nogle få hybenroser er sprunget ud med masser af sorte fluer/biller/insekter i.

Godt opladet for denne gang kan jeg klare solen i gårdhaven.

Må du have nogle gode sommerdage

:-) Lissi






Ingen kommentarer:

Send en kommentar